در جهان امروز استفاده از سیستم های مدیریت بعنوان یک راهبرد اساسی جهت انجام کلیه فعالیتهای شغلی پذیرفته شده و استفاده از سیستم های مدیریت( اتوماسیون ) بیش از پیش در حال افزایش است . مسلما جامعه روان شناسی و مشاوره نیز از این قائده مستثنی نیست.
شرکت ره رایان پژوه با بررسی دقیق نرم افزارهای موجود دربازارو بررسی نیاز مراکز مشاوره نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره را تهیه و ارائه نموده ایم ، از ویژگی های این نرم افزار می توان سادگی، سرعت، امنیت، دقت و پشتیبانی را مد نظر قرارداداین نرم افزار در مقایسه با نرم افزار های مشابه داخلی ، به دلیل داشتن امکانات منحصر به فرد و ارائه به دو صورت آنلاین و آفلاین ، کاملا برتری دارد. نسخه های مختلف این نرم افزار در پلان های مختلف مدیریت مراکز مشاوره ارائه شده است ، و مراکز می توانندبا توجه به نیاز های سازمان خود مناسب ترین پلان را انتخاب نمایید.
ویژگی های منحصر بفرد نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره ره رایان پژوه
1 –این نرم افزار با سه ساختار متفاوت قابل ارائه می باشد
- تحت وب ( آنلاین )
- تحت ویندوز ( آفلاین)
- سیستم آفلاین با قابلیت سینک (باین معنی که سیستم آفلاین فعال است و زمانیکه به اینترنت وصل میگردد. بروز می شود).
2 – امکان مدیریت یک مرکز و یا مدیریت چند مرکز بصورت متمرکز ( از طریق سیستم آنلاین )
3 –امکان تغییر و یا افزودن امکانات با نظر شما
4 –امکان بارگذاری نرم افزار بر روی سرور اختصاصی شما ( در این صورت هزینه سورس محاسبه میگردد).
5 - تضمین امنیت اطلاعات بواسطه گارانتی اطلاعات شما توسط گروه امنیتی سکیور 24
6 - پشتیبانی سرور های قدرتمند رایان هاستینگ و بک آپ گیری 24 ساعته و حتی در صورت درخواست 3 ساعته از اطلاعات و تحویل ماهیانه بک آپ به شما ( در سیستم آنلاین تحت وب)
7 –حذف کامل استفاده از کاغذ در مرکز
6 –قابلیت راه اندازی پس از 24 ساعت ( حتی در دورافتاده ترین نقاط کشور )
7 –قابلیت تعریف محورهای تشخیصی
ما اطمینان داریم که نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره ره رایان کامل ترین نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره در سطح کشور بوده و می تواند نیازهای جامعه روان شناسی و مشاوره کشور را بر طرف سازد.
این نرم افزار دارای 4 نوع دسترسی می باشند. این دسترسی ها عبارتند از : مدیر اصلی مراکز، مدیر مرکز، متخصص، پذیرش.
در ادامه دسترسی های هر کدام توضیح داده خواهد شد
امکانات نرم افزار :
ایجاد کارمند،مدیریت کارمندان،افزودن متخصص مدیریت ،متخصص،ایجاد پرونده،،مدیریت پرونده،تعیین نوبت،لیست نوبت،وضعیت امروز،امور مالی کلینیک،نوبت های خالی،تعریف روز های حضور،مدیریت روز های حضور،کل درامد،ثبت تعطیلات،مدیریت تعطیلات،شرح جلسه،وضعیت نوبت (نمایش نوبت های خالی و رزرو بصورت همزمان)،تعریف متن پیش فرض جلسات،خلاصه عملکرد مالی روزانه،لیست انتظار،گزارش گیری مدیریت ،چت آنلاین (متخصص و پذیرش)،اختصاص سیستم پیامکی،پیامک شماره پرونده ،نوبت ،کنسل،ارسال پیامک گروهی به مناسبت های مختلف ،نوبت دهی و کنسل انلاین ویژه مراجعین و از روی سایت،تعریف محور ها،مدیریت محور ها،تعریف بخش ،مدیریت بخش،تعریف اتاق،مدیریت اتاق،ارجاع پرونده،ارجاع های دریافتی،لیست ارجاع ها،امور مالی متخصص،ایجاد مرکز3 مرکز،تریاژ(پیگیری مراجعین)،لیست مراکز
ردیف | عنوان | مدیریت متمرکز مراکز مشاوره | مدیر مرکز | متخصص | پذیرش |
1 | ایجاد مرکز | * | |||
2 | لیست مراکز | * | |||
3 | تعریف محورها | * | |||
4 | مدیریت محورها | * | |||
5 | تعریف بخش | * | |||
6 | مدیریت بخش | * | |||
7 | کارمند جدید | * | |||
8 | مدیریت کارمندان | * | * | ||
9 | افزودن متخصص | * | * | ||
10 | مدیریت متخصص | * | * | * | |
11 | تعریف اتاق | * | |||
12 | مدیریت اتاق | * | |||
13 | تعریف روزهای حضور | * | * | ||
14 | مدیریت روزهای حضور | * | * | ||
15 | ارجاع پرونده | * | |||
16 | ارجاع های دریافتی | * | * | ||
17 | لیست ارجاع ها | * | * | * | |
18 | شرح جلسه | * | * | * | * |
19 | لیست نوبت | * | * | * | |
20 | ایجاد پرونده | * | * | ||
21 | مدیریت پرونده | * | * | * | * |
22 | امور مالی کلینیک | * | * | * | |
23 | امور مالی متخصص | * | * | * | |
24 | کل درآمد | * | |||
25 | ثبت تعطیلات | * | * | * | |
26 | مدیریت تعطیلات | * | * | * | |
27 | نوبتهای خالی | * | * | * | |
28 | تعیین نوبت | * | * | ||
29 | وضعیت نوبت ها | * | * | * | |
30 | وضعیت امروز | * | * | * | |
31 | لیست انتظار | * | * | ||
31 | استخراج اطلاعات و آمار | * |
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66381221 و داخلی201 واحد فروش و معرفی محصولات تماس بگیرید.