از حدود 20 سال پیش که سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پا به کسب و کار ها گذاشت مانند انقلابی در سامان دادن به مشکلات و بی برنامگی های شرکت ها و سازمان ها بودو.
به خوبی میدانیم سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تا چه اندازه در پیشبرد اهداف ارتباط با مشتریان مهم است.
هدف از استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت پاسخدهی به نیاز مشتریان و در نتیجه افزایش اعتماد و جلب آسایش کاربران است.
در دنیای پیشرفتهی امروز مدیریت ارتباط با مشتریان با کاغذ و یا بازسپاری به ذهن امکان پذیر نمیباشد.و باید در نرم افزاری قابل دسترسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را پایه گذاری کرد.
برای هر نوع خدماتی، هر نوع فروش محصولی همیشه نیازمند خریدارانی هستیم که با توجه به کیفیت خدمات ما را به خاطر بسپارند و به دیگران نیز معرفی کنند.
پس این اتفاق جز با برنامه ی منظم سیستم مدیری ارتباط با مشتریان میسر نخواهد بود و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری از مهم ترین بخش های سیستم اتوماسیون اداریست که میتوانیم به کمک آن شرایط را بهبود بخشیم
برای کسب اطلاعات بشتر برای خرید سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان با ما تماس حاصل فرمایید
یکی از اولین محصولات شرکت ره رایان ، سامانه مدیریت ارسال و دریافت پیامک بوده که داری 200 زیر مجموعه و حدود 80000 کاربر می باشد ارسال پیامک گروهی ، ارسال پیامک تبلیغاتی وارسال پیامک خدماتی ، در اختیار قراردادن وب سرویس ، Api به سایت های مختلف و برنامه نوی
مشاهده بیشتراصولا تبلیغات جایگاه ویژه ای در مارکتینگ هر کالا یا خدماتی دارد از این روی دسته از وب سایتها صرفا به کار تبلیات برای سایر مشاغل می پردازند
مشاهده بیشترپروژه اتوماسیون انتخاب رشته کنکور در طی 18 ماه به درخواست بنیاد علمی وآموزشی شفیعی ( یکی از بزرگترین و بهترین مراکز آموزشی و انتخاب رشته کشور ) برنامه نویسی و بارگزاری شده است
مشاهده بیشتربا هدف پاسخگویی به نیاز کلیه کاربران شرکت اقدام به برنامه نویسی و بارگذاری وب سایت های ارزان قیمت نموده است
مشاهده بیشتر