مدیریت ارتباط با مشتری (crm) در سیستم اتوماسیون اداری شرکت ره رایان شامل موارد :
برای برآورده ساختن اهداف مدیریت بر ارتباط با مشتریان به تناسب نیاز و همچنین میزان دسترسی به امکانات، از ابزارهای مختلفی استفاده می گردد. به عنوان مثال در برخی از سطوح تجارت، این کار با ورود دستی اطلاعات مربوط به مشتریان در دفاتر انجام می گردد. تمام اهداف این گونه بنگاه های تجاری با روشهای ساده قابل دستیابی اند. با افزایش میزان رقابت در جذب مشتری و رشد بنگاه های تجاری در این زمینه، نیاز به افزایش توانایی ابزارهای مدیریت بر ارتباط با مشتریان نیز شدت می گیرد. بنابراین انتخاب روش مدیریت کردن بر مشتریان از میان روشهای سنتی تا بکارگیری قوی ترین نرم افزارهای CRM بستگی به میزان نیاز بنگاه تجاری در این زمینه دارد.
ویژگی ها:
راهاندازی سیستم پشتیبانی آنلاین مشتریان در شرکت مهندسی ره رایان
مشاهده بیشترسایت کودک من از زیر مجموعه های مرکز مشاوره راه فردا می باشد که بصورت تخصصی در زمینه کودک فعالیت دارد
مشاهده بیشترسیستم جدید ارسال پیامک شرکت ره رایان با نام تجاری ویکی پیام با انتقال یکصد کاربر رونمایی شد .
مشاهده بیشترثبت شکایت توسط اپراتور و انجام امور اداری مربوطه
مشاهده بیشتریکی از اولین محصولات شرکت ره رایان ، سامانه مدیریت ارسال و دریافت پیامک بوده که داری 200 زیر مجموعه و حدود 80000 کاربر می باشد ارسال پیامک گروهی ، ارسال پیامک تبلیغاتی وارسال پیامک خدماتی ، در اختیار قراردادن وب سرویس ، Api به سایت های مختلف و برنامه نوی
مشاهده بیشتراصولا تبلیغات جایگاه ویژه ای در مارکتینگ هر کالا یا خدماتی دارد از این روی دسته از وب سایتها صرفا به کار تبلیات برای سایر مشاغل می پردازند
مشاهده بیشترپروژه اتوماسیون انتخاب رشته کنکور در طی 18 ماه به درخواست بنیاد علمی وآموزشی شفیعی ( یکی از بزرگترین و بهترین مراکز آموزشی و انتخاب رشته کشور ) برنامه نویسی و بارگزاری شده است
مشاهده بیشتربا هدف پاسخگویی به نیاز کلیه کاربران شرکت اقدام به برنامه نویسی و بارگذاری وب سایت های ارزان قیمت نموده است
مشاهده بیشتر