CMS اختصاصی شرکت ره رایان پژوه


CMS کاملاً اختصاصی شرکت ره رایان پژوه این امکان را به شما می دهد که به صورت کاملاً پویا و Dynamic وب سایت خود را مدیریت و بروز رسانی نمایید.

مزیت استفاده از CMS شرکت ره رایان پژوه :
بخش مدیریت کاربر پسند و کار کرد آسان ، مدیریت تمام بخش های وب سایت از طریق پنل مدیریت ، اعمال تغییرات بر روی کوچکترین قسمت های وب سایت بدون نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی ، درج مطالب و محصولات با سرعت بالا و تنها با چند کلیلک ، ایجاد پرسنل مدیریت با سطوح دسترسی جداگانه و از همه مهمتر استفاده از SEO به بهترین شکل ممکن جهت ثبت هر چه بهتر وب سایت شما در موتور های جستجوگر


توضیحات فنی در رابطه با CMS شرکت ره رایان پژوه :

1- نوشته شده توسط PHP بر روی فریم ورک قدرتمند Yii
فریم ورک Yii جزو بهترین فریم ورک های دنیا بوده که دارای تیم پشتیبانی بسیار قوی با سابقه ای درخشان می باشد، از این رو شرکت ره رایان پژوه با برگذاری جلسات پی در پی با تیم PHP و برسی فریم فرک های مختلف تصمیم گرفت Base و پایه CMS خود را بر روی این فریم قدرتمند و سریع ایجاد نماید. یکی دیگر از مهمترین دلایل انتخاب این فریم ورک با توجه به گسترش آن نزد برنامه نویسان ، تیم PHP شرکت ره رایان پژوه مختصر به تعداد نفرات برنامه نویس نبوده و تمام پروژه های انجام شده با گذشت سال ها توسط برنامه نویسان جدیدی که با این فریم ورک آشنایی داشته قابل ارتقاء و پشتیبانی می باشند و این مهمترین نکته برای کافرما می باشد که پشتیانی وب سایت ایشان بدون هیچ گونه اشکال و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

2- CMS کاملاً ماژولار
ماژولار بودن سیستم به این معناست که قابلیت های جدید و دلخواه را در کمترین زمان ممکن می توانیم بصورت کاملاً مجزا به سیستم اضافه نماییم، این یک مزیت بزرگ در CMS می باشد ، به این دلیل که ماژول های از قبل نوشته شده تنها در چند دقیقه برای سایر مشتریان قابل نصب و استفاده بوده و در کمترین زمان ممکن بصورت سفارشی برای هر مشتری قابل ویرایش خواهند بود.

3- انعطاف پذیری بالا
علاوه بر اینکه تنظیم استایل و قالب در کمترین زمان ممکن انجام می شود، امکان تنظیم قالب های جدید با طرح ها و ایده های کاملاً نو ، قالب هایی که پشتیبانی کامل از jQuery داشته و دارای بلاک بندی خاص می باشند طبق سلیقه کارفرما نیز وجود دارد .

4- امنیت
شرکت ره رایان پژوه با داشتن نیرو های متخصص در زمینه امنیت وب و سیستم های کامپیوتری، این امر را در سر لوحه تمام فعالیت های خود قرار داده، هسته CMS شرکت ره رایان پژوه به گونه ای نوشته شده که تمام ورودی و خروجی ها کاملاً کنترل شده و هر گونه کد مخرب و Injection در این سیستم اثری نخواهند داشت. از این رو امنیت CMS تضمین می شود.


 

تاریخ انتشار: 08-10-1398
آخرین خبرها
نقشه