بارگذاری ورژن 2 اپلیکیشن باشگاه مشتریان

در گذشته نه چندان دور جهت اخذ شماره از مشتریان، قلم و کاغذ در اختیار آنان قرار داده می شد که بعضا با مشکلات خاص خود از ننوشتن خودکار تا اکراه تعدای از مشتریان در دادن شماره مواجهه بودیم برخی از شرکت های دستگاهی به مانند دستگاه پوز بانکی تولید کرده که روی میز یا کانتر قرار میگرفت و از مشتریان خواسته می سد شماره خود را در آن ثبت نمایند.

بدنبال شروع تحریم ها و افزایش شدید قیمت کالاها و کی پدها، شرکت ره رایان اقدام به تولید نرم افزار باشگاه مشتریان ( تحت اندروید و آی او اس ) نمود به گونه ای که با نصب این نرم افزار بر روی گوشی و یا تبلت خود و قرار دادن آن در مقابل مشتری نسبت به ثبت شماره اقدام می کنید .

وقتی شما متقاضی خرید اپلیکشن باشگاه مشتریان ره رایان باشید به همراه آن یک پنل پیامکی با خط اختصاصی در اختیار شما قرار میگیرد فقط کافی که نام کاربری و رمز عبور سامانه پیامکی را در اپلیکیشن وارد نمایید. باشگاه مشتریان شما آماده بهره برداری خواهد بود.

اپلیکیشن باشگاه مشتریان ره رایان را خریداری نموده و از این طریق ارتباط خود را با مخاطبین خود افزایش دهید، ارتباط بیشتر، خدمات نوین و افزایش فروش از ویژگیهای اپلیکیشن باشگاه مشتریان ره رایان است.

تاریخ انتشار: 07-10-1398
آخرین خبرها
نقشه