راهاندازی سیستم پشتیبانی آنلاین مشتریان در شرکت مهندسی ره رایان
شرکت مهندسی ره رایان با افتخار اعلام میکند که وبسایت جدید پشتیبانی آنلاین مشتریان خود را راهاندازی کرده است. این وبسایت با هدف بهبود پشتیبانی و تسهیل ارتباط با مشتریان طراحی , برنامه نویسی شده است. با استفاده از نرمافزار تیکتینگ پیشرفته، کاربران میتوانند به راحتی تیکتهای خود را ثبت کنند و از خدمات پشتیبانی آنلاین بهرهمند شوند. در این سیستم تیکتینگ، فرآیند پشتیبانی به شکلی ساده و کاربرپسند پیادهسازی شده است. کاربران میتوانند با ثبت تیکت در هر زمان و مکانی، درخواستهای خود را ارسال کنند و پاسخهای سریع و مؤثری دریافت نمایند. این سیستم به گونهای طراحی شده است که به تیم پشتیبانی ما امکان میدهد تا به طور مؤثر و سریع به نیازهای مشتریان پاسخ دهند. برای اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات پشتیبانی آنلاین، لطفاً به وبسایت ما مراجعه کنید: http://azticket.ir.
سایت کودک من از زیر مجموعه های مرکز مشاوره راه فردا می باشد که بصورت تخصصی در زمینه کودک فعالیت دارد
مشاهده بیشترسیستم جدید ارسال پیامک شرکت ره رایان با نام تجاری ویکی پیام با انتقال یکصد کاربر رونمایی شد .
مشاهده بیشترثبت شکایت توسط اپراتور و انجام امور اداری مربوطه
مشاهده بیشتریکی از اولین محصولات شرکت ره رایان ، سامانه مدیریت ارسال و دریافت پیامک بوده که داری 200 زیر مجموعه و حدود 80000 کاربر می باشد ارسال پیامک گروهی ، ارسال پیامک تبلیغاتی وارسال پیامک خدماتی ، در اختیار قراردادن وب سرویس ، Api به سایت های مختلف و برنامه نوی
مشاهده بیشتراصولا تبلیغات جایگاه ویژه ای در مارکتینگ هر کالا یا خدماتی دارد از این روی دسته از وب سایتها صرفا به کار تبلیات برای سایر مشاغل می پردازند
مشاهده بیشترپروژه اتوماسیون انتخاب رشته کنکور در طی 18 ماه به درخواست بنیاد علمی وآموزشی شفیعی ( یکی از بزرگترین و بهترین مراکز آموزشی و انتخاب رشته کشور ) برنامه نویسی و بارگزاری شده است
مشاهده بیشتربا هدف پاسخگویی به نیاز کلیه کاربران شرکت اقدام به برنامه نویسی و بارگذاری وب سایت های ارزان قیمت نموده است
مشاهده بیشتر