نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره

نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره

در جهان امروز استفاده از سیستم های مدیریت بعنوان یک راهبرد اساسی جهت انجام کلیه فعالیتهای شغلی پذیرفته شده و استفاده از سیستم های مدیریت( اتوماسیون ) بیش از پیش در حال افزایش است . مسلما جامعه روان شناسی و مشاوره نیز از این قائده مستثنی نیست
شرکت ره رایان ‍پژوه با بررسی دقیق نرم افزارهای موجود دربازارو بررسی نیاز مراکز مشاوره نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره را تهیه و ارائه نموده ایم ، از ویژگی های این نرم افزار می توان سادگی، سرعت، امنیت، دقت و پشتیبانی را مد نظر قرارداداین نرم افزار در مقایسه با نرم افزار های مشابه داخلی ، به دلیل داشتن امکانات منحصر به فرد و ارائه به دو صورت آنلاین و آفلاین ، کاملا برتری دارد. نسخه های مختلف این نرم افزار در پلان های مختلف مدیریت مراکز مشاوره ارائه شده است ، و مراکز می توانندبا توجه به نیاز های سازمان خود مناسب ترین پلان را انتخاب نمایید.
ویژگی های منحصر بفرد نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره ره رایان پژوه
1 –این نرم افزار با سه ساختار متفاوت قابل ارائه می باشد
-         تحت وب ( آنلاین )
-         تحت ویندوز ( آفلاین)
-        سیستم آفلاین با قابلیت سینک (باین معنی که سیستم آفلاین فعال است و زمانیکه به اینترنت وصل میگردد. بروز می شود).
2 –  امکان مدیریت یک مرکز و یا مدیریت چند مرکز بصورت متمرکز ( از طریق سیستم آنلاین )
3 –امکان تغییر و یا افزودن امکانات با نظر شما
4 –امکان بارگذاری نرم افزار بر روی سرور اختصاصی شما ( در این صورت هزینه سورس محاسبه میگردد).
5 - تضمین امنیت اطلاعات بواسطه گارانتی اطلاعات شما توسط گروه امنیتی سکیور 24
6 -  پشتیبانی سرور های قدرتمند رایان هاستینگ و بک آپ گیری 24 ساعته و حتی در صورت درخواست 3 ساعته از اطلاعات و تحویل ماهیانه بک آپ به شما ( در سیستم آنلاین تحت وب)
7 –حذف کامل استفاده از کاغذ در مرکز
6 –قابلیت راه اندازی پس از 24 ساعت ( حتی در دورافتاده ترین نقاط کشور )
7 –قابلیت تعریف محورهای تشخیصی
ما اطمینان داریم که نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره ره رایان کامل ترین نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره در سطح کشور بوده و می تواند نیازهای جامعه روان شناسی و مشاوره کشور را بر طرف سازد.
این نرم افزار دارای 4 نوع دسترسی می باشند. این دسترسی ها عبارتند از : مدیر اصلی مراکز، مدیر مرکز، متخصص، پذیرش.
در ادامه دسترسی های هر کدام توضیح داده خواهد شد
 

امکانات نرم افزار : 
ایجاد کارمند،مدیریت کارمندان،افزودن متخصص مدیریت ،متخصص،ایجاد پرونده،،مدیریت پرونده،تعیین نوبت،لیست نوبت،وضعیت امروز،امور مالی کلینیک،نوبت های خالی،تعریف روز های حضور،مدیریت روز های حضور،کل درامد،ثبت تعطیلات،مدیریت تعطیلات،شرح جلسه،وضعیت نوبت (نمایش نوبت های خالی و رزرو بصورت همزمان)،تعریف متن پیش فرض جلسات،خلاصه عملکرد مالی روزانه،لیست انتظار،گزارش گیری مدیریت ،چت آنلاین (متخصص و پذیرش)،اختصاص سیستم پیامکی،پیامک شماره پرونده ،نوبت ،کنسل،ارسال پیامک گروهی به مناسبت های مختلف ،نوبت دهی و کنسل انلاین ویژه مراجعین و از روی سایت،تعریف محور ها،مدیریت محور ها،تعریف بخش ،مدیریت بخش،تعریف اتاق،مدیریت اتاق،ارجاع پرونده،ارجاع های دریافتی،لیست ارجاع ها،امور مالی متخصص،ایجاد مرکز3 مرکز،تریاژ(پیگیری مراجعین)،لیست مراکز

ردیف عنوان مدیریت متمرکز مراکز مشاوره مدیر مرکز متخصص پذیرش
1 ایجاد مرکز *      
2 لیست مراکز *      
3 تعریف محورها   *    
4 مدیریت محورها   *    
5 تعریف بخش   *    
6 مدیریت بخش   *    
7 کارمند جدید   *    
8 مدیریت کارمندان * *    
9 افزودن متخصص   *   *
10 مدیریت متخصص * *   *
11 تعریف اتاق   *    
12 مدیریت اتاق   *    
13 تعریف روزهای حضور   *   *
14 مدیریت روزهای حضور   *   *
15 ارجاع پرونده     *  
16 ارجاع های دریافتی   * *  
17 لیست ارجاع ها   * * *
18 شرح جلسه * * * *
19 لیست نوبت * *   *
20 ایجاد پرونده   *   *
21 مدیریت پرونده * * * *
22 امور مالی کلینیک * *   *
23 امور مالی متخصص * * *  
24 کل درآمد *      
25 ثبت تعطیلات * *   *
26 مدیریت تعطیلات * *   *
27 نوبت­های خالی   * * *
28 تعیین نوبت   *   *
29 وضعیت نوبت ها   * * *
30 وضعیت امروز   * * *
31 لیست انتظار   *   *
31 استخراج اطلاعات و آمار *      

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66381221 و داخلی201 واحد فروش و معرفی محصولات تماس بگیرید.
 

تاریخ انتشار: 21-10-1398