نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

crm

برای برآورده ساختن اهداف مدیریت بر ارتباط با مشتریان به تناسب نیاز و همچنین میزان دسترسی به امکانات، از ابزارهای مختلفی استفاده می گردد. به عنوان مثال در برخی از سطوح تجارت، این کار با ورود دستی اطلاعات مربوط به مشتریان در دفاتر انجام می گردد. تمام اهداف این گونه بنگاه های تجاری با روشهای ساده قابل دستیابی اند. با افزایش میزان رقابت در جذب مشتری و رشد بنگاه های تجاری در این زمینه، نیاز به افزایش توانایی ابزارهای مدیریت بر ارتباط با مشتریان نیز شدت می گیرد. بنابراین انتخاب روش مدیریت کردن بر مشتریان از میان روشهای سنتی تا بکارگیری قوی ترین نرم افزارهای CRM بستگی به میزان نیاز بنگاه تجاری در این زمینه دارد.

حفظ ارتباط با مشتری از فروش پر سود مهم است و حفظ این ارتباط به واسططه ی نرم افزار crm امکان پذیر است.

پس از اشنایی مشتری با محصولات شما و فروش محصول و خدمات خود زمان پیگیری ارتباط با مشتری فرا میرسد.

نکته ای که حائز اهمیت است حفظ اطلاعات مشتریان میباشد .

دانستن نیاز های آنها و جلب اطمینان مشتریان

برای طی کردن این پروسه باید اطلاعات دقیق مشتریان را در اخیتار داشته باشید.این جمع آوری اطلاعات با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری امکان ذیر است در غیر این صورت مجبورید از کاغذ ها و پرونده های انباشته شده استفاده کنید.

با دانستن تاریخ تولد برای انها پیامک تبریک تولد ارسال کنید ، اطلاع رسانی جشنواره ها ی تخفیف و با دانستن خرید های قبلی آنها از سلیقه و نیاز آنها مطلع شوید و در صورت ارائه ی مجدد محصولات آنها را مطلع کنید.

اما برای داشتن این ارتباط نیاز مند سیستم crm  هستید.

ویژگی های سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شرکت ره رایان پژوه

قابلیت ثبت مشتری به عنوان کاربر، نماینده ، شرکای تجاری و سایر موارد  


قابلیت ثبت مشتری با فیلدهای مشخصات حقیقی یا حقوقی ، نام و نام خانوادگی ، تاریخ ثبت ، چگونگی آشنایی آنها با شرکت... ،  
قابلیت ویرایش مشخصات مشتری 
قابلیت جستجوی کاربر بر اساس نام شرکت:  ایمیل: کدا قتصادی: کاربر ثبت کننده:  نام: نام خانوادگی 
قابلیت ثبت تماس با کاربر جستوجوی تماس و مشاهده ی لیست تماس ها

تاریخ انتشار: 11-09-1399